خرید از سراسر دنیا


» مأموریت خود را به درستی انجام دهید

 مأموریت خود را به درستی انجام دهید

مأموریت خود را به درستی انجام دهید


نفس می کشم، راه می روم، فکر می کنم، احساس دارم، حرف می زنم، می نویسم، نگاه می کنم، می خندم، می گریم، می خورم و می خوابم اما زنده نیستم. زنده نیستم و زندگی نمی کنم یا مانند یک رباط زندگی می کنم تمام حس هایم تمام فکرهایم از جایی به من منتقل می شود و بر اساس این احساسات و افکار تصمیمی می گیرم و عملی را انجام می دهم.


من خودم نیستم من از مکانی دیگر توسط فرد یا افراد دیگری کنترل می شوم با احساسات ، افکار و اطلاعاتی که به من منتقل می کنند من حتی در خواب هم خودم نیستم و مرا برای تجزیه و تحلیل به مکان های ناشناخته می برند بدون ارده و میل خودم. به من اطلاعات و برنامه ای داده شده است که طبق همان برنامه خاص پیش بروم گاهی سکون و گاهی حرکت و این به انتخاب من نیست.


برای این لحظه برنامه ام طوری تنظیم شده که این کلمات را تایپ کنم. الان باید بنویسم و تایپ کنم هر آن چه که به ذهنم منتقل می شود مثل تمام کلماتی که تا این لحظه تایپ کرده ام. گاهی که قفل می شوم و نمی توانم هیچ فعالیتی به اراده ی خودم انجام دهم برای این است که کسی به من یادآوری کند.

برای یک لحظه ی بعد خودت هم تصمیم نگیر تو فاقد ارده ی لازم برای تصمیم گیری و انجام آن در آینده هستی. آینده در اختیار تو نیست تو فقط می توانی در همین لحظه و اکنون باشی آن هم برا اساس افکار و احساساتی که به تو منتقل می شود تو حتی نمی توانی فعالیت های گذشته ی خود را تغییر دهی.


پس به اکنون بایندیش و سعی کن در هر لحظه فعالیت خواسته شده را به درستی انجام دهی. گاهی پیش می آید که در تجزیه و تحلیل افکار و احساسات وارد شده ات دچار نقص و اختلال می شوی و عملی از تو سر می زند که وجهه ی خودت و ما را خدشه دار می کند.


بیشتر مراقب باش چون ممکن است به دیگرانی که مثل خودت توسط ما کنترل می شوند آسیب برسانی و اگر دچار تردید برای انجام بهترین فعالیت در لحظه شدی چشمانت را ببند و تمام دستورات و اطلاعات را برای چند لحظه نادیده بگیر تا یک نفر را به کمک تو برسانیم. هم اکنون ما مراقب تو هستیم تو برای ما ارزشمند هستی تو نسخه ی تکامل یافته ی محصولات چند میلیون سال پیش ما هستی هیچ وقت در مورد وجود خودت و ما شک و تردید نکن ما هستیم و وجود داریم چون تو هستی و وجود داری ماموریت تو هم نیز مانند تمام نفرات قبلی روزی به پایان می رسد امروز یا فردا دیر یا زود. بعد از آن ما به سراغ تو می آییم یا از تو یک موجود جدید تولید می کنیم یا تو را برای ماموریتی سنگین تر به مکانی دیگر منتقل می کنیم این بستگی به عملکرد تو و تصمیم نهایی ما دارد یادت باشد تو حق انتخاب نداری تو هیج وقت حق انتخاب نداشتی و نداری و نخواهی داشت ما انتخاب می کنیم که تو چگونه تصمیم بگیری و چگونه زندگی کنی تو فقط می توانی ماموریت خود را زودتر از موعد مقرر خاتمه دهی بعد از آن تصمیم با ماست که با تو چگونه رفتار کنیم خاتمه دادن به ماموریت قبل از موعد مقرر. تو برای ارزشمند هستی و بودی اما نبود تو خللی در برنامه های آینده ما ایجاد نمی کند تو می توانی کمک کوچکی در پیشبرد برنامه های ما داشته باشی بودنت هم گاهی تاثیری در برنامه های بزرگ ما ندارد و تو فقط هستی که باشی شاید برای کمک به همنوعان خودت. تو هستی تا وقتی ما بخواهیم وقتی ما نخواهیم تو دیگیر نیستی یعنی هیج کجا نیستی تو برای همیشه نابود و فرامش می شوی.


هستی و نیستی تو و دیگران به تصمیم ما بستگی دارد. حتما می پرسی ما کی هستیم؟ کجا هستیم؟

ما همه جا هستیم اما این که چه کسی یا کسانی هستیم به وقتش خودت خواهی فهمید.





فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده