خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» زندگی توی این دنیا شبیه بازی کردن داخل شهربازی است

زندگی توی این دنیا شبیه بازی کردن داخل شهربازی است

زندگی توی این دنیا شبیه بازی کردن داخل شهربازی است


فکر کنید دنیا مثل یک شهربازی می مونه و شما قراره توی این شهربازی زندگی کنید. اما حواستون باشه که توی این شهربازی فقط قرار نیست بهتون خوش بگذره و شادی کنید. توی این شهربازی زمین خوردن هست، غم و شادی هست، گم شدن هست. خلاصه خنده و گریه با هم هست.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

توی این شهربازی باید حواستون به خودتون و افراد ضعیف تر از خودتون باشید و به هر کسی که می تونید کمک کنید. اگه شکست خوردید و زمین خوردید باید بازم ادامه بدید و دوباره بازی کنید.


زندگی گاهی وقت ها مثل یک تونل میشه یک تونل تاریک که نمی دونی چند دقیقه تا انتهاش باقی مونده باید بری جلو و منتظر باشی تا تونل تموم بشه و بعضی روزها زندگی مثل قطار شهربازی می مونه میری جلو بهت خوش می گذره خوشحالی اما آخرش برمیگردی سرجای اولت همون جایی که شروع کردی.


یک موقع هایی زندگی مثل چرخ و فلک میشه احساس می کنی داری دور خودت می چرخی احساس سردرگمی و بلاتکلیفی می کنی. اما این احساس و چرخیدن موقتیه و بعد یه مدتی تموم میشه.


یک وقت هایی توی زندگی دچار هیجان میشی از بس که با سرعت میری جلو بعد یواش یواش سرعتت کم میشه باز سرعت می گیری و هیجان و استرست زیاد میشه مثل وقتی که سوار ترن هوایی میشی.


یک موقع هایی از شدت موفقیت و خوشبختی دچار غرور و اعتماد به نفس کاذب میشی که میری توی آسمون ها بعد یهو با سرعت خیلی زیاد برمی گردی به سمت زمین.


یه روزهایی برای رسیدن به موفقیت سختی و مشقت های زیادی رو تحمل می کنی اما بعد از چند وقت میرسی اون بالا و سر می خوری میایی پایین و سختی های راه رو فراموش می کنی.


یه وقتایی احساس می کنی زندگی داره تابت میده و نمی تونی کنترلش کنی اون موقع باید صبر کنی تا به مرور زمان تاب سرعتش کم بشه تا بتونی خودت هدایتش کنی.


فرصتون توی این شهربازی محدوده پس سعی کنید قبل از این که فرصتتون تموم بشه به اندازه کافی از از شهربازی استفاده کنید و تلاشتون رو بکنید شهربازی رو مکان بهتری برای کسانی که در آینده میخوان وارد شهربازی بشن بکنید.




آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده