دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» حواسمون به سوختن کبریت های زندگی باشه

حواسمون به سوختن کبریت های زندگی باشه

زندگی آروم و بی صدا می گذره مثل سوختن یک کبریت


امروز هم می گذره هر روز زندگی ما خیلی سریع و بی صدا می گذره و ما متوجه تموم شدنش نمی شیم.

مثل یک کبریت که آروم و بی صدا می سوزه و ما حواسمون به همه جا هست جز سوختن کبریت و وقتی که دستمون می سوزه متوجه میشیم تموم کبریت سوخته و نتونستیم هیچ استفاده ای ازش بکنیم.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


گاهی روزها هم اون قدر خودمون رو سرگرم کارهای بیهوده و فکرهای بی نتیجه می کنیم که متوجه تموم شدن روز و شب نمی شیم و بعد آخر شب که با خودمون فکر می کنیم می بینیم هیچ کار مفیدی انجام ندادیم و اجازه دادیم یک روز از عمرمون خیلی راحت بسوزه.


اون قدر سریع و آروم می گذره که اگه حواسمون نباشه تموم روزمون از بین میره و یواش یواش این سوختن به روزها و هفته های بعد هم سرایت می کنه دقیقا مثل یک کبریت.


باید هر لحظه که احساس کردیم عمرمون داره بی جهت به دست خودمون می سوزه جلوش رو بگیریم تا بعدها حسرت نخوریم.


حتی اگه موقع خواب احساس کردیم که امروزی رو که سپری کردیم کار مفیدی انجام ندادیم نباید بگیم که از فردا یا از شنبه سعی می کنم از وقتم بهتر استفاده کنم باید سعی کنیم همون موقع ده دقیقه قبل از خواب یک کار مفید انجام بدیم مثلا چند صفحه کتاب بخونیم تا با احساس بهتری بخوابیم و این حس رو به فردا هم منتقل کنیم.


صبح ده دقیقه بعد از خواب یک کار مفید دیگه انجام بدیم و این ده دقیقه ها و بیست دقیقه ها تبدیل میشه به ساعت ها کار مفید که از وقتمون بهتر استفاده کردیم.


حتی اگه ده دقیقه برای دل خودمون نقاشی بکشیم یا شعر بخونیم یا قدم بزنیم یا هر کاری که از ته دل دوست داریم رو انجام بدیم خیلی بهتر از اینه که مشغول فعالیتی باشیم که هیچ نتیجه ی مثبتی نداره.


مواظب کبریت های زندگیمون باشیم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده