بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» مسیر موفقیت هموار نیست از موانع نترسید

مسیر موفقیت هموار نیست از موانع نترسید

از موانع مسیر نترسید، ادامه دادن یعنی نزدیک شدن به موفقیت


تلخی های زندگی شاید هیچ وقت شیرین نشوند اما می توانند انسان را در بالا رفتن از پله های ترقی و نزدیک شدن به موفقیت و خلق ایده و شاهکاری بی نظیر کمک کنند.


ادامه دادن و همیشه در مسیر بودن می تواند انسان را به جزیره های موفقیت نزدیک تر کند.

کشتی هایی که تا آخرین لحظه به حرکت خود ادامه داده اند توانسته اند به دورترین مسافت ها نزدیک شوند و شاهد زیبایی های تازه و بی نظیری بوده اند و دوباره مسیری تازه را پیموده اند.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

به وزش بادهای ملایم گوش بسپارید، تاریکی ها به روشنایی تبدیل خواهند شد. سرانجام این رفتن ها و ادامه دادن به مقصد منجر می شود و در مسیر رفتن راه های تازه ای نمایان خواهد شد.

تونل ها و صخره های بسیاری در مسیر نمایان خواهند شد. مسیری با مجموعه ای از تونل ها و صخره ها و جاده ها و بن بست ها و توقف گاه هایی برای استراحت. و مسیری با چشم اندازی طولانی و به نظر دست نیافتنی. اما با هر قدمی که در مسیر می گذاریم و حرکت می کنیم، صخره ها و تونل ها و جاده ها برایمان کوچک تر و دست یافتنی تر می شوند.

گاهی می شود با روبرو شدن با تونل ها و صخره هایی که از دور ترسناک به نظر می رسند، به جاده های بی انتهای موفقیت رسید.


مسیر زندگی و موفقیت همیشه هموار نیست، لذت موفقیت و احساس پیروزی بر زندگی، پس از گذشتن و رد کردن پیج و تاب های مسیر و گذشتن از مسیرهای ناهموار است که به وجود می آید. هر چقدر سختی ها و ناهمواری ها بیشتر باشد، انسان لذت بیشتری پس از گذشتن از مسیر احساس می کند.


گاهی نمی شود جلوی طوفان ها و صخره های مسیر را گرفت، اما می توانیم از قبل خودمان را برای روبرو شدن با این موانع آماده کنیم و با عزمی راسخ و آمادگی قبلی، طوفان ها و صخره هایی که به طور ناگهانی در مسیر پیش رویمان ظاهر می شوند را پشت سر بگذاریم.


طوفان ها و صخره ها و موانع در تمام مسیرهای موفقیت وجود دارد و هر چقدر مقصد و هدف بزرگ تر و دورتر باشد، با موانع بزرگ تر و بیشتری مواجه خواهیم شد، موانعی که از دور غیرقابل دستیابی به نظر می آیند، اما از نزدیک و مواجه ی درست با آن ها، راه رد شدن از آن ها را پیدا خواهیم کرد، و موفقیت در دست کسی است که با تمام موانع و دیوارهایی که در مسیرش قرار می گیرد به رفتن ادامه دهد.


موانع و صخره هایی که امروز از مواجه شدن با آن ها می ترسیم، پس از گذشتن و پشت سر گذاشتن شان، برایمان بسیار ناچیز خواهد شد و برای موانع بزرگ تر آمادگی پیدا خواهیم کرد. پس از گذشتن از هر مانع می توانیم برای تقویت روحیه خودمان، برای خودمان پادش در نظر بگیریم و با روحیه و انرژی بیشتری به مسیر ادامه دهیم.


همیشه باید به خودمان یادآوری کنیم، ادامه دادن و در مسیر بودن می تواند ما را به موفقیت نزدیک تر کند و از تماشای مسیر و موانع راه و حسرت خوردن و حرکت نکردن، هیچ دستاوردی نخواهیم داشت. باید با تمام موانع به مسیر منحصر به فرد خود ادامه دهیم.




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده