ثروتسازی با هیپنوتیزم


» سر رسیدهای رها شده در زیر زمین

سر رسیدهای رها شده در زیر زمین

تقویم ها و سر رسیدهای خالی از خاطره


آیینه های زنگار گرفته ی قدیمی زیر فرش های خاکی زیر زمین پنهان شده بودند و نظاره گر رفت و آمد موش های بازیگوش بودند. تقویم ها و سررسید های پاره و تاریخ گذشته در سراسر زیر زمین دیده می شد و سال ها و ماه ها و روزهایی که گذشته بودند و هیچ یادگاری و دست نوشته ای رویشان نبود.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

شاید صاحبان این سررسیدهای خالی، دوست نداشتند روزمرگی ها و خاطرات و درد و دلشان را با کاغذهای سررسید در میان بگذارند و تمام روز و شب مشغول زندگی خویش بوده اند و سرشان به کار خودشان گرم بوده است.

سررسیدهایی که می توانستد هر صفحه اش، حادثه ای، خاطره ای یا احساسی را بازگو کنند و خواننده اش را با دنیایی متفاوت و تازه از حوادث و خاطرات آشنا کنند، سفید و دست نخورده در گوشه ای رها شده بودند، تا کسی از اتفاقات و سرگذشت صاحبانش خبردار نشود.


 آیینه ای که زمانی شاهد تصاویر انسان های زیادی بوده است و به حرفایشان گوش داده است، آیینه ای که همیشه شفاف و براق و تمیز بوده است، آیینه ای که شاهد اشک ها و لبخندها بوده است، حالا همدم موجودات زیر زمین شده است و تصاویرشان را نشان می دهد.

فرش هایی که صاحبانش با غرور و شادی و غم، قدم رویش گذاشتند و فخر فروشی کردند، حالا زیراندازی برای موجودات زیر زمین شده است.

و خانه ای که دیگر کسی در آن ساکن نیست تا از خاطراتش با در و دیوار این خانه بگوید. چه کودکانی که در این خانه بازی کردند و بی سر و صدا بزرگ شدند. چه غیبت ها و دروغ هایی که در این خانه رد و بدل نشد. چه قهر و آشتی هایی که سرنگرفت. چه روز و شب هایی که سرنیامد. چه چشم هایی که به در دوخته نشد. چه سال هایی که تحویل نشد. چه سحرها و افطارهایی که سفره پهن نشد. چه جشن ها و عزاداری هایی که برپا نشد. چه روزهایی چه شکست و پیروزی هایی که به دست نیامد. چه فراز و نشیب هایی که پشت سر گذاشته نشد. چه روز و شب هایی که گذشت و چه خاطراتی که ثبت نشد. خانه دیگر آن خانه نیست، اهالی اش نیستند، دیوارهایش بوی نم نمی دهد، خانه دیگر آن خانه نیست، سکوت همه جا را فرا گرفته است. 


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده