خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مثلث خوشبختی

مثلث خوشبختی

مثلث خوشبختی تان را بسازید


همه دوست داریم خوشبخت شویم اما شاید هنوز تصویر دقیق و واضحی از خوشبختی برای خودمان ترسیم نکرده باشیم.

به راستی تصویر ذهنی ما از خوشبختی چیست؟

آیا داشتن ثروت زیاد می تواند باعث خوشبختی شود یا ثروت زیاد فقط باعث رفاه بیشتر می شود و ممکن است به دنبالش خوشبختی وجود نداشته باشد؟

برخی داشتن یک خانواده سالم و صمیمی و دوستانی برای معاشرت را از عوامل رسیدن به خوشبختی می دانند.

سلامت جسمی و روحی نیز می تواند باعث احساس خوشبختی در انسان شود.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

شاید خوشبختی برای هر انسان با توجه به شرایط و نیازهایش متفاوت باشد اما می توان به طور کلی برخی عوامل را برای احساس خوشبختی و آرامش در نظر گرفت.


آزادی

اگر روح و جسممان آزاد باشد و بتوانیم با هر عقیده و نظری در کنار دیگران که افکار و عقایدشان با ما متفاوت است بدون تنش زندگی کنیم می تواند باعث آرامش روحی و روانی شود. باید قادر باشم تا خودمان را از چارچوب ها و زنجیرهای ذهنی که در داخلش اسیر شده ایم جدا کنیم تا به سبب آن تلاش کنیم همان طوری که دوست داریم زندگی کنیم تا طعم خوشبختی را بچشیم.


دوستانی برای معاشرت

حتی درون گرا ترین آدم ها هم نیاز دارند گاهی با دوست یا دوستان صمیمی خود کمی وقت بگذارند و معاشرت داشته باشند زیرا انسان موجودی اجتماعی است و به این معاشرت ها برای داشتن احساس آرامش و خوشبختی نیاز دارد.


پول به مقدار کافی

منظورم داشتن ثروت زیاد نیست. داشتن مقداری پول برای خوش گذراندن با دوستان و خانواده می تواند احساس خوبی در انسان ایجاد کند لازم نیست که تفریح های گران قیمت و مکان ها یی با هزینه زیاد را برای خوشگذرانی انتخاب کنید با وجود داشتن آزادی و رها بودن از قید و بندهای ذهنی می توانید به تنهایی یا در کنار افرادی که از بودن با آنها احساس لذت می کنید با هزینه کم یک روز وشب بسیار خوبی را بگذرانید.


عوامل متعدد دیگری نیز می تواند باعث احساس خوشبختی در انسان شود اما این سه عامل شاید مهمترین عوامل برای ساختن مثلث خوشبختی باشد. سه ضلعی که در کنار یکدیگر می توانند کمک کنند انسان طعم خوشبختی و داشتن حال خوب را تجربه کند. 




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده