خرید از سراسر دنیا


» عبور از درون، نقطه ی شروع هر مسیر

عبور از درون، نقطه ی شروع هر مسیر

از خودم باید آغاز کنم تا به خواستن هایم نزدیک تر شوم


گاهی تمام امورات زندگی ام را به دست باد می سپارم و می نشینم و از دور زندگی ام را تماشا می کنم که شتابان و آهسته از این سو به آن سو خیز برمی دارد. و از خود می پرسم چه کسی سرنوشت مرا جابه جا کرد. تقدیر مداد های کوچک در دستان کدام نقاش یا خطاط رقم خواهد خورد؟

مهربان ترین چهره ی زندگی ام صورتش را از من پنهان کرده است تا زیر بار ناملایمات زندگی سکوتم را نشکنم.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

خندیدن بهانه ای و سلاحی شده است برای فراموش کردن تمام آنچه برایش نجنگیدم یا شاید جنگیدم و نرسیدم یا شاید اشتباهی جنگیدم. من نخواستم که خواستن را اجرا کنم و درگیر ذهن نامتقارن و شلوغم شدم.

غروب نزدیک است. غروب رها شدن از بند نخواستن ها. غروب تردیدهای بی امان و روزهای بی هدف. غروب سردرگمی های بدقواره و مزاحم. غروب حاکمیت محض احساس. غروب اشک های بی منطق. غروب انزوای رنگ پریده و حضورهای بی دلیل.


باید تمام خودم را فرابخوانم. تمام آنچه تا به این لحظه از خودم ساختم یا که توسط دیگران ساخته شدم. تمام آنچه که اکنون هستم و معرف تمام من است. باید با خودم رودررو شوم. باید خودم را از دور و نزدیک تماشا کنم و به ملاقات خویشتنِ خویش بروم.

ار تمام کوچه ها و بن بست های درونم عبور کنم تا به خودم، خودِ واقعی ام برسم و به گفتگو با خودم بپردازم. همه چیز در نهایت به خودم خواهد رسید. باید با خودم خلوت کنم و بدون مزاحمت های بیرونی و درونی، خودم را کالبد شکافی و معاینه کنم.


از خودم باید آغاز کنم تا به خواستن هایم نزدیک تر شوم. باید تلاش کنم تا موانع درونی خودم را برطرف کنم تا توان مبارزه و رودررو شدن با موانع بیرونی را داشته باشم.

نقطه ی آغاز تمام حرکت ها از خودم است و باید مراقب خالی شدن انرژی درونی ام برای ادامه ی حرکت باشد. باید درون خودم را قدرتمند و قوی بسازم تا هراسی از دنیای بیرون نداشته باشم.

عکس العمل ها و نحوه ی برخودم با دنیای بیرون، بستگی به قدرت و ضعف درونم دارد. و برای قدرتمندتر شدن درونم باید بیشتر برایش وقت بگذرانم تا بهتر بتوانم درون خودم را بشناسم و نقاط ضعف و قدرتش را شناسایی کنم.

برای رسیدن به آنچه می خواهم و مقصدی که در پیش دارم، ابتدا باید از خودم عبور کنم و بعد مسیرم را انتخاب کنم.  


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده