ثروتسازی با هیپنوتیزم


» پارک جنگلی لویزان

پارک جنگلی لویزان

قدم زدن میان جاده ای از درختان


 قدم زدن در وسط جاده ای که دو طرفش پر از درختان زیبا و سر به فلک کشیده است و یا نشستن میان انبوه درختان و لذت بردن از هوای پاک به دور از آلودگی های تنفسی و صوتی، تجربه ای بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی است. کافی ست خود را به پارک جنگلی لویزان برسانید تا این تجربه ی خارق العاده را امتحان کنید.

اگر سحرخیز باشید و صبح زود برای قدم زدن و پیاده روی به این پارک بروید، می توانید با تماشای طلوع خورشید از بالای این پارک و گوش دادن به موسیقی دلنواز طبیعت و پرندگان، روز خود را با انرژی آغاز کنید. اگر هم در عصر و یا شب به پارک جنگلی لویزان بروید، می توانید از تماشای غروب خورشید و دیدن شهر تهران که زیرپایتان قرار دارد، لذت ببرید.


هتل، مسجد و باغ پرندگان

پارک جنگلی لویزان با وسعتی بیش از هزار هکتار با انواع و اقسام گونه های درختان در شمال شرق تهران قرار دارد و شما می توانید از بالاترین قسمت این پارک، شهر را زیر پای خودتان ببینید. درختان کاج، بلوط، افرا، چنار و اقاقیا در این پارک جنگلی به وفور دیده می شود.

پارک جنگلی لویزان که به پارک شیان هم شناخته می شود دارای امکاناتی مانند، آلاچیق های متعدد، بوفه، کباب پز، سرویس بهداشتی، وسایل بازی برای کودکان، سفره خانه سنتی و ... است. در بالاترین قسمت این پارک جنگلی، هتل شیان قرار دارد که سالن همایش، اتاق های مجهز به اینترنت رایگان برای اقامت، رستوران و کافی شاپ می باشد. مسجد ثقلین نیز در پارک جنگلی لویزان است. باغ پرندگان که در انتهای خیابان کوهستان و نزدیکی پارک لویزان احداث شده است از دیگر مکان های دیدنی این پارک می باشد.




راه های دسترسی به پارک

پارک جنگلی لویزان دارای وردی های متعددی است که ورودی اصلی آن در خیابان هنگام قرار دارد. البته در حال حاضر به علت بیماری کرونا، امکان ورود خودروهای شخصی به پارک وجود ندارد و شما می توانید با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت پیاده از این پارک جنگلی زیبا دیدن کنید. بعد از پیاده شدن از ایستگاه های مترو نوبنیاد و حسین آباد، می توانید با تاکسی خود را به پارک جنگلی لویزان برسانید. از پایانه مترو علم و صنعت نیز می توانید با سوار شدن در اتوبوس های شهرک محلاتی، روبروی درب اصلی پارک از اتوبوس پیاده شوید.


بوستانی مخصوص بانوان

بوستان مرضیه حدیدچی که مختص بانوان است، 35 هکتار از فضای پارک جنگلی لویزان را به خود اختصاص داده است تا بانوان با خیالی راحت بتوانند از امکانات این پارک استفاده کنند. محیط داخلی این پارک متناسب با افراد سالمند و کم توان، ساخته شده است. بعد از بلوار استقلال، داخل خیابان کوهستان، پایین تر از باغ پرندگان، تابلوی بوستان مرضیه حدیدچی دیده می شود.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده