دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» موفقیت برای هر شخص متفاوت است

موفقیت برای هر شخص متفاوت است

در چه صورتی خودتان را انسان موفقی می دانید؟


مسیرهای رسیدن به موفقیت و کامیابی، برای هر فرد و شخصی کاملا متفاوت است. هر شخص با توجه به علایق و انتظارات خودش از زندگی باید جایگاه یک انسان موفق را برای خودش ترسیم و تصور کند. در چه صورتی و در چه جایگاه و مقامی خودش را یک فرد موفق می داند. شاید یک فوتبالیست یا بازیگر مشهور را فردی موفق بداند اما آیا خودش هم قصد دارد که یک فوتبالیست یا بازیگر شود.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

شاید کسی زمانی که بتواند به دیگران از نظر روحی کمک کند و آنقدر تجربه و دانش در این زمینه کسب کرده باشد خود را شخصی موفق بداند تا جایی که حتی تمایل داشته باشد، بسیاری از تجربه ها و دانش خود را به رایگان در اختیار افراد نیازمند قرار دهد و کمک بزرگی برای رفع مشکلات آنان داشته باشد.


به هرحال موفقیت را هر طور که برای خودمان تصور و ترسیم کنیم، می توانیم راحت تربرای دستیابی به رسیدن به آن نقشه و برنامه ریزی کنیم. همه افراد تمایل دارند در زندگی موفق باشند و به موفقیت های زیادی برسند اما شاید تعداد کمتری تعریف و ترسیم دقیقی از موفقیت داشته باشند. هر شخص برای رسیدن به موفقیت، ابتدا باید این سوال را برای خودش مطرح کند که در چه موقعیت و جایگاهی خودش را یک انسان موفق می داند تا بر اساس پاسخ همان سوال، بررسی کند از چه راه هایی می تواند به موفقیت مد نظر خودش برسد.

شاید آزمایش ذهنی نیچه، بتواند در این زمینه کمک کند. نیچه، فیلسوف آلمانی می گوید تصور کنید از دنیا رفته اید، دوست دارید روی سنگ قبرتان چه بنویسند.

نیچه می گوید در ذهن و خیال خود تصور کنید، فرشته ی مرگ در مقابل شما ایستاده است و به شما می گوید فقط فرصت دارید نوشته ی روی سنگ قبرتان را مشخص کنید و بعد از آن جانتان را می گیرد.

نیچه می گوید برای این کار به این صورت عمل کنید که قسمت اول نوشته ی روی سنگ قبرتان آن چیزی باشد که می خواستید و آرزو داشتید به آن برسید و قسمت دوم آن چیزی که اکنون هستید.

مثلا این جا فردی خوابیده است که می خواست معلم بشود اما مهندس شد. این جا فردی خوابیده است که می خواست زندگی انسان ها را نجان دهد و به آنان کمک کند اما به خودش هم نتوانست کمک کند.

با کمک این آزمایش خیالی می توانیم متوجه بشویم بعد از مرگ مان دوست داریم، مردم ما را با چه عنوان و خصیه هایی بشناسند. و برای رسیدن به همان موقعیت برنامه ریزی کنیم و تلاش کنیم تا به آرمان و موفقیتی که باعث رضایت درونی مان از زندگی می شود، برسیم.

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده