خرید از سراسر دنیا


» هر کس می‌تواند قهرمان زندگی خودش باشد

هر کس می‌تواند قهرمان زندگی خودش باشد

هر کس می‌تواند قهرمان زندگی خودش باشد

 

هوایی که طوفانی شده بود و دلم را می‌لرزاند و نمی‌دانستم چگونه خود را به ساحل برسانم. به راستی من در کجا گم شده بودم و کدام راه را اشتباه رفته بودم که اکنون در این طوفان سردرگم شده‌‎ام؟ زندگی‌ام را به دست کدام باد سپرده‌ام که این گونه مرا به هر طرف می‌کشاند؟ صداهای قهرمانان شنیده می‌شود. من باید بروم و قهرمان زندگی خودم بشوم.


همه چیز به کندی و با شتابی نامحسوس در حال انجام است. هیچ کس به هیچ چیز توجهی نمی‌کند و همه به فکر آزاد کردن خود از این شلوغی و ازدحام هستند. چه ازدحام بی معنای شلوغی و چه شلوغی نامنظم ویران کننده ای. گاهی از دیوارها هم سکوت جریان دارد و خون از رگ‌هایشان متلاشی می‌شود. اینک وقتی برای جنگیدن با صلح نیست.


کتاب‌خانه های خالی از معرفت و تفکر و صفحه‌های خالی از خاطرات خواندنی و به یاد ماندنی.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

سکوت خورشید وقتی که در حال غروب است در ذهن و قلب مهتاب خواهد ماند و بی صبرانه برای دیدن طلوع دوباره اش لحظه شماری می‌کند.


در بی نهایت تنهایی هم خوشی حضور دارد همان طور که در بی نهایت شادمانی غم و رنج حضور دارد.

صلابت یک انسان در چیست؟ یادها و نام هایی که از او برده می شود یا اعمال و گفتاری که بر جای گذاشته است؟ خندیدن به دورترین مسیرها نگرانی بر جای خواهد گذاشت. شاید یک لحظه ی دیگر تصویر تازه‌ای از دنیا و جهان هستی به نمایش دربیاید.


آغازگر داستان چه می تواند باشد وقتی دروغ و نفرت و جنگ بر دنیا سایه افکنده است؟ چرا دیگر کسی از مهربانی و شفقت سخن نمی گوید؟ چرا خودمان و افکارمان را در زنجیرهایی به هم پیوسته اسیر کرده ایم؟ دست های پینه بسته و مغزهای از کار افتاده همه نشان از باورهای اشتباهی ست که باور کرده ایم.


می خواهم پشت کلمات و در سکوتی معنادار پنهان شوم.

من در یادگاری های گذشته خودم زندانی شده ام.

پله های ترقی برقی شده اند و هر روز مدرن‌تر می‌شوند.

فکرهای مسموم و منفی و مثبت به درستی از هم تفکیک نمی شود و هنوز دستگاهی برای بازیافت فکرهای کهنه و منفی اختراع نشده است.



حرکت هنوز ادامه دارد حتی با وجود موانع و مسیرهای نیمه کاره رها شده. هنوز زنگ خطر به صدا در نیامده است. انسان ها در تونل سکوت را خواهند شکست.

باید دوباره ذهن‌ها و فکرهایمان را بررسی کنیم تا مطمئن شویم رفتار و کردارمان به خودمان و دیگران آسیب وارد نمی‌کند. باید به دنبال حقیقت درونی خودمان برویم و برای قهرمان شدن در زندگی آماده‌اش کنیم. 


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده