خرید از سراسر دنیا


» داستان کوتاه شادی

داستان کوتاه شادی

شادی را درون خودتان جستجو کنید

نزدیک بهار بود و مردم برای جشن بهاری خود را آماده می‌کردند. چند دلقک از سرزمینی دور از دهکده‌ی شیوانا عبور می‌کردند. آن‌ها نمایشی ترتیب دادند و شرط تماشای نمایش را مبلغ هنگفتی تعیین کردند. همه‌ی مردم نمی‌توانستند این نمایش خنده‌دار را ببینند و فقط افراد خاصی که وضع مالی خوبی داشتند می‌توانستند به دیدن این نمایش بروند.


روزی شیوانا دختر و پسر جوانی را دید که غمگین و ناراحت از کنار مدرسه عبور می‌کنند. شیوانا با تبسم از آنان پرسید: دهکده‌ای که جوانانش غمگین و افسرده باشند روی شادی را نخواهد دید. چرا ناراحتید؟

دختر و پسر گفتند که پول کافی برای خرید بلیط نمایش دلقک‌ها ندارند و نمی‌توانند مانند هم سن و سال‌هایشان به تماشای نمایش خنده دار بروند و شاد باشند.


شیوانا با شگفتی گفت: مگر شادی می‌تواند بدون اجازه‌ی ما از بیرون وارد وجود ما شود؟ شادی اتفاقی است درونی که محل وقوع آن نیز در درون ما و با اجازه‌ی ماست. دلقک‌ها فقط می‌توانند کسانی را بخندانند که خود را آماده‌ی خندیدن کرده باشند.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


برخیزید و بخندید تا از درون شاد باشید و هرگز اجازه ندهید دیگران برای شاد بودن شما نقشه بریزند و تصمیم بگیرند. در زندگی شادی خود را به هیچ چیز بیرون از وجودتان مشروط نکنید. رییس کارخانه‌ی شادی سازیتان خودتان باشید. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده