خرید از سراسر دنیا


» مسیرتو انتخاب کن و برو جلو

مسیرتو انتخاب کن و برو جلو

مسیرتو انتخاب کن و برو جلو


فقط باید شروع کرد، شروع مهمترین بخش کار و شاید سخت ترین بخش کار باشه بعد آروم آروم درست میشه، باید در جریان باشی در جریان کاری که می خوای انجام بدی، باید رو به جلو حرکت کرد.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

 ممکنه توی مسیر به بن بست هم برسی اما اشکالی نداره رسیدن به بن بست شاید بهتر از نرفتن و به هیچ جا نرسیدن باشه، داخل بن بست هم حتما نکته های جدید هست که می تونی یاد بگیری، یه بن بست که شاید زیبا باشه و دفعه ی بعدی یادت می مونه که این قسمت بن بست بوده و میتونی به دیگران هم بگی تا حواسشون باشه، البته شاید بن بست برای بعضی ها کارایی داشته باشه ما که خبر نداریم روحیات آدما با هم فرق میکنه.


 توی مسیر خسته میشی شاید راه خیلی طولانی باشه، خب بازم اشکال نداره هر جا که توی مسیر دوست داری استراحت کن هر جور که دوست داری استراحت کن. به مسیری که اومدی فکر کن و ببین این جایی که همین الان هستی چه چیزهای زیبایی برای لذت بردن وجود داره.


 اگه میتونی برای چند دقیقه به هیچ مطلبی فکر نکن، بذار ذهنت هم یه کم استراحت کنه هنوز وقت داری نگران رسیدن نباش، قرار نیست به جایی برسی قراره توی این مسیر کلی به دانشت اضافه بشه و آدم قوی تری بشی، قوی تر از نظر روحی و جسمی و قراره توی این مسیر به رشد فکری خودت و هم نوعان خودت کمک کنی و سعی کنی این مسیر رو برای آدمای دیگه ای که میخوان در آینده ازش استفاده کنند هموارتر کنی.


 به مسیرت ادامه بده و به این فکر نکن که قراره به جایی برسی و خواسته باشی یک مسیر جدید رو امتحان کنی همین مسیر رو آهسته و پیوسته ادامه بده تا کلی ایده های جدید توی همین مسیر به ذهنت برسه تا بتونی مسیر رو زیباتر کنی، فقط یادت باشه همیشه سعی کن داخل مسیر باشی از مسیر خارج نشو استراحت و تفریحت رو هم داخل همین مسیری که هستی انجام بده تا یه وقتی مسیرت رو گم نکنی.


مسیرتو انتخاب کن و حرکت کن شروع کن برو جلو برو و نترس ادامه بده این مسیر برای تو ساخته شده


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده