بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» به نقطه های سیاه زندگیتون خیلی توجه نکنید

به نقطه های سیاه زندگیتون خیلی توجه نکنید

به نقطه های سیاه زندگیتون خیلی توجه نکنید


یک نقطه ی سیاه روی یک برگه ی سفید خیلی مشخص نیست اما گاهی به اون نقطه ی سیاه این قدر توجه می کنیم و تمام فکرمون به همون نقطه ی سیاه مشغول میشه که چطوری برطرفش کنیم، به قسمت های سفید صفحه کمتر توجه می کنیم.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

توی زندگی هر کس تعدادی نقطه های سیاه وجود داره حالا برای بعضی ها کمتر برای بعضی ها بیشتر اما چون این نقطه های سیاه داخل تمام قسمت های سفید زندگی پراکنده شدند توجه ما رو به خودش جلب می کنه، اگه تموم نقطه های سیاه زندگی مون رو یه گوشه جمع کنیم شاید قسمت خیلی کمی از سفیدی رو بگیره و اون وقته که می بینیم قسمت بزرگی از صفحه ی زندگیمون سفید باقی مونده و ما هیچ استفاده ای ازش نکردیم.


 شاید یکی از دلایل این که به نقطه های سیاه زندگی مون خیلی توجه می کنیم تا جایی که از توجه به قسمت های سفید زندگی مون غافل میشیم این باشه که ما انسان ها کمال گرا هستیم و دوست داریم هرچیزی که داریم کامل و بدون عیب و نقص باشه.


جمله ی معروفی که میگه گل بی خار خداست بیان گر این حقیقته که توی این دنیا هیچ موجودی کامل نیست همه ی ما یک سری نقاط ضعف و یک سری نقاط قوت داریم اما گاهی بیش از اندازه به نقاط ضعفمون توجه می کنیم که فرصتی برای رشد و پرورش صحیح توانایی هامون باقی نمی مونه، شاید بهتر باشه نقاط ضعفمون را قبول کنیم و از نقاط قوت و توانایی هامون در مسیر رسیدن به اهدافمون به طور صحیح استفاده کنیم.

خانواده، مدرسه و جامعه می تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشد که ما با نقاط ضعف و قدرت خود درست و اصولی برخورد کنیم. 


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده