خرید از سراسر دنیا


» چگونه از تنهایی لذت ببریم

چگونه از تنهایی لذت ببریم

معرفی کتاب چگونه از تنهایی لذت ببریم


هر تعداد دوست هم که در فیس بوک و دفترچه تلفن داشته باشیم و هرچه قدر هم که ارتباطات و پشتوانه مالی مان قوی باشد، باز هم تضمینی برای این که تنها نمانیم نیست.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

کتاب «چگونه از تنهایی لذت ببریم» نوشته ی سارا میتلند از مجموعه کتاب های مدرسه زندگی می باشد که توسط سما قرایی ترجمه و در انتشارات هنوز به چاپ رسیده است.


آلن دوباتن نویسنده و فیلسوف سوئیسی از بنیان گذاران موسسه مدرسه زندگی، هدف خود را یافتن پاسخ هایی برای پرسش های اساسی زندگی بیان کرده است.


نویسنده ی کتاب که خود نیز در یکی از مناطق خلوت اسکاتلند به تنهایی زندگی می کند، با ارائه راهکارهایی کمک می کند تا ترس مان از تنهایی بریزد و تشویق مان کند که دریابیم وقت گذاشتن برای خودمان چه فواید و منافعی دارد.


سارا میتلند که تنهایی را دوست دارد برخی از مزایای تنها بودن را که فرد آزادانه آن را انتخاب کرده باشد این گونه بیان می کند:

آگاهی عمیق تر نسبت به خودمان

سازگاری بیستر با طبیعت

ارتباطی عمیق تر با ماوراءالطبیعه

افزایش خلاقیت

احساس آزادی بیشتر.


در بخشی از کتاب آمده است:

وقتی در تنهایی احساس امنیت کنید، می فهمید که دوستش دارید و مزایا و لذتش را حس می کنید. اول باید امتحان کنید تا بفهمید دوست دارید یا نه.


نویسنده ی کتاب «چگونه از تنهایی لذت ببریم» معتقد است، از نظر ما اشکالی ندارد، کسی هر از چندگاهی تنها باشد یا تنهایی اش در جهت هدفی مشخص و جالب باشد. ظاهرا با آن افرادی مشکل داریم که تنهایی را بخشی مهم از زندگی و آرمان خوشبختی شان می دانند.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده