بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» تصور انسان ها از دنیا و زندگی

تصور انسان ها از دنیا و زندگی

تصور انسان ها از دنیا و زندگی: قفس، فیلم، کتاب، مسافر و ...


تصور انسان ها از دنیا و زندگی با هم متفاوته، یکی تصورش اینه ما اومدیم به دنیا که حال کنیم و بازی کنیم و خوش بگذرونیم، به عبارتی تلاششو میکنه اما میگه هر چه پیش آید خوش آید، خیلی سخت نمی گیره و خیلی هم برای رسیدن به آرزوهاش تلاش نمی کنه، بیشتر دوست داره برای دلش زندگی کنه و حال دلش خوب باشه حالا میخواد مدیر عامل یه شرکت بزرگ باشه یا یه کارگر ساده، می خواد نون و پنیر بخوره یا چلو کباب، چیزی که براش مهمه اینه که حالش خوب باشه تا بتونه حال آدمای اطرافش رو هم خوب کنه


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

یک عده از آدم ها معتقدند زندگی مثل یه فیلم سینمایی یا سریال می مونه که فیلم نامش قبلاً نوشته شده و کارگردان هم به هر کسی یه نقشی داده حالا ما باید سعی کنیم نقشمون رو خوب بازی کنیم تا کارگردان حواسش بهمون باشه البته گاهی هم ممکنه آدمای دیگه نقششون رو خوب بازی نکنن ولی ما باید حواسمون باشه، بازیگرای دیگه هر طور که بازی کردند تاثیری روی بازی کردن ما نداشته باشه.


یک سری ها میگن دنیا مثل میدون جنگ یا میدون مسابقه می مونه، برای این که برنده بشی باید با آدمای دیگه رقابت کنی و مسابقه بدی، بعضی وقتا هم لازمه آدم با خودش مسابقه بده و خودش رو شکست بده، باید با افکار و احساسات منفی که میان سراغت بجنگی تا باعث نشه به خودت یا دیگران آسیب بزنی. حالا ممکنه بعضی ها برای برنده شدن تقلب کنن، بعضی ها با روش های درست و بدون این که حق کسی رو ضایع کنند با دیگران رقابت می کنند.


بعضی ها دنیا رو مثل یه قفس و زندان می بینند فکر می کنن روحشون توی جسمشون حبس شده و وقتی روحشون از جسمشون جدا بشه میتونن به آرامش برسند


یه عده هستند که معتقدند توی این دنیا مهمون یا مسافر هستند و هر وقت که صاحب خونه خواسته باشه اونا رو از خونش بیرون می کنه، حالا بعضی از این مهمون ها حرمت صاحب خونه رو نگه نمی دارند و هر طور که دوست دارند زندگی می کنند بعضی ها حواسشون هست که کاری نکنند که صاحب خونه و مهمون های دیگه از دستشون ناراحت بشن.


آدامایی هستن که فکر میکنند زندگی مثل یه بازی کامپیوتری می مونه باید یکی یکی مراحل رو بگذرونی تا به مرحله آخر برسی هر مرحله هم که بری جلوتر نسبت به مرحله قبلی سخت تر میشه، باید اینقدر تلاش کنی تا بتونی تمام مرحله ها رو رد کنی و توی هر مرحله اگه دست از تلاش برداری گیم اور میشی.


یک سری فکر می کنند زندگی هر کس مثل یه کتاب بسته می مونه که تموم اتفاقات و حوادث توی زندگی هرکس مطابق با کتاب خودش، که قبل از به دنیا اومدنش نوشته شده، اتفاق میفته و ما نمی تونیم داستان کتاب زندگی مون رو تغییر بدیم.


به غیر از این چند مورد، تصورات دیگری هم ممکنه از دنیا و زندگی توسط انسان ها وجود داشته باشه.


خلاصه این که دنیا را هر طور که می بینید وتصور می کنید سعی کنید از توانایی هاتون در مسیر درست استفاده کنید و هیچ وقت دست از تلاش برندارید.




چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده