بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چقدر زود گذشت

چقدر زود گذشت

چقدر زود دیر می شود


سرعت گذر لحظه ها و ثانیه ها و دقیقه ها خیلی کند و آرومه، مخصوصاً وقتی که در یک شرایط نامطلوبی قرار گرفته باشیم شاید هر یک دقیقه مثل یک ساعت برای آدم بگذره، اما وقتی که حالمون خوب باشه و مشغول فعالیتی باشیم که بهش علاقه مند باشیم گذر زمان رو خیلی متوجه نمی شیم اون وقت این قضیه برعکس میشه یعنی هر یک ساعت مثل یک دقیقه برامون میگذره.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

 نکته ی جالب توجه این جاست که ما احساس می کنیم زمان های طولانی خیلی سریع تر نسبت به زمان های کوتاه، می گذره و جمله ی چقدر زود گذشت رو پس از زمان های طولانی به کار می بریم حتی اگه اون زمان طولانی خیلی سخت گذشته باشه مثلاً بعد از دو سال سربازی یا زمان های طولانی که در شرایط سختی قرار داشتیم.


ما احساس می کنیم یک هفته خیلی سریع تر از یک روز می گذره یا یک ماه خیلی سریع تر از یک سال و یک سال خیلی سریع تر از یک فصل و یک وقتی به خودمون می آییم و می بینیم مثلا بیست سال، چهل سال، شصت سال، از عمرمون گذشته و احساس می کنیم این شصت سال از عمرمون مثل چشم برهم زدنی گذشته و اون طور که باید و شاید زندگی نکردیم.


شاید به خاطر همین باشه که خیلی برای هدر رفتن زمان های کوتاه عمرمون نگران نیستیم ولی غافل از این که همین زمان های کوتاه تبدیل به یک سال و یک عمر میشن اما ما حواسمون نیست.

لحظه لحظه بگذرد وانگهی یک عمر شود.


درسته که لحظه ها و ثانیه ها آهسته می گذرند اما هیچ وقت متوقف نمی شوند، آهسته و پیوسته همیشه در حال گذر هستند و کاری ندارند که ما در حال انجام چه کاری هستیم.


مراقب لحظه ها و ثانیه های زندگیمون باشیم

به قول قیصر امین پور ناگهان چقدر زود دیر می شود



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده