دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» ذهن‌تان را مانند یک کتابخانه‌ی مرتب آماده کنید

ذهن‌تان را مانند یک کتابخانه‌ی مرتب آماده کنید

حواس‌تان به تغذیه ذهن و روان‌تان باشد

باید بتوانیم پراکندگی و شلوغی ذهنمان را مرتب کنیم تا صدای جیرجیرک‌ها را بشنویم. صدای پای آب را بشنویم و به دنبال مسیر باد برویم تا از بتوانیم به آرامش برسیم. ذهن تشویش یافته و شلوغ، باعث می‌شود انسان نتواند کارها و فعالیت‌های روزمره‌اش را به درستی انجام دهد و برای رسیدن به اهدافش به درستی حرکت کند.

دنیای امروز دنیایی است که انسان در هر ساعت از شبانه‌ روز می‌تواند به هر اطلاعات و مطلبی در رابطه با هر موضوعی که لازم دارد، دسترسی داشته باشد و در این بین ممکن است با اطلاعات و مطالب نادرست هم مواجه شود و به تدریج ذهنش آغشته از مطالب درست و نادرستی می‌شود که به احتمال زیاد درصد زیادی از همان مطالب و اطلاعات به کارش نمی‌آید.

وقت و ذهن و روان ما بسیار ارزشمند است و حیف است که بخواهیم وقت و ذهن و روان خودمان را با هر مطلب و مبحثی، مورد حمله قرار دهیم و به درستی از ظرفیت‌شان استفاده نکنیم، تا جایی که ممکن است ذهن‌مان به یک انباری شلوغ تبدیل شود که خلوت کردن و مرتب کردنش کاری سخت و دشوار باشد.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

پس بهتر است اکنون که زمینه برای دسترسی به هر اطلاعات و آموزشی تا حدودی فراهم است، در این اقیانوس وسیع به دنبال مطالبی برویم که به دردمان بخورند و بتوانند باعث پیشرفت و ارتقای شخصیت‌مان در زندگی شوند. از مطالب آموزشی گرفته تا مطالب سودمندی که حالمان را بهتر می‌کنند و باعث افزایش کیفیت زندگی‌مان می‌شوند، در این اقیانوس وسیع یافت می‌شود، فقط باید با دقت بیشتری به دنبال تغذیه‌ی ذهن و روح‌مان از این اقیانوس باشیم تا نتایج مثبتش را در آینده در زندگی‌مان ببینیم و ذهن‌مان تبدیل به یک کتابخانه‌ی مرتب و تمیز شود که به راحتی بتوانیم به تمام مطالب داخل کتابخانه‌ی ذهن‌مان دسترسی داشته باشیم.


نظرات
arrow فاطیما افشار
بسیار عالی
پاسخ ادمین
ممنون از همراهی و لطف شما
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده